Lionmother bende 5 ay once dogum yaptimm ama kurtaj olmadim 5 ayi hic korunmadim ama kafama takildi neden olmuyomduye her seferinde doktorumda gayet guzel yumuetlaman var adetlerin duzenli dedii sadece bu kadar ustuen dusme dedi.Yeminle geldimm geçen ayy hiç kafama biel takmadşm yani ovulasyon gunumu takip etdim testle yanlis biliyormusum yjmuetlama gunumu denedim vede olursa olur olmazsada olmaz dusuncesinde oldum hep bu ay tutdu hamileyimmsu an 5+3 oglrn ilk kontrole gidicem ekseyi gorurum insallah.Yanii sal kendiniii zaten o dusunce kafana cikmiyor ama yani cok ustuneee dusmee olucak