İlk gebeliğim planlıydı istediğim zaman da olmuştu. Maalesef erken haftada kaybettim. Kürtaj sonrası 9 aydır deniyorum ama yok… tutmuyor…
Çok sayıda muayene oldum sorun çıkmıyor zaten her ay yumurtlamada görüyorum. Bu bebek düşüncesini kafadan nasıl siliyorsunuz arkadaşlar ? Hadi sildik diyelim her ay adet olunca neden olmuyor ? Düşüncesini nasıl silicez ? Bir kez oldu yine olur diye düşündüm hep ama nerdeyse 1 yıl olucak deneyeli hala bir sonuç alamadık… kayıptan sonraki gebelikler böyle zor mu oluyor ?