1prensannesi__ fatmaa37demi5 Hayırlı olsun canım Allah analı babalı büyütsün inşallah ❤️ Darısı başımıza 🙏
Zuhalsebu fatmaa37demi5 Allah analı babalı büyütsün inşallah hayırlı olsun darısı bana dua et nolur bi ben kaldım galiba😂😂😂
Sinemkaya43 Zuhalsebu seninki herhalde doğduğu gibi okula gitmeyi düşünüyor 😰🤪 kız niye okadar beklediniz
Zuhalsebu Sinemkaya43 biz dişi mişi çıkar dediydik 😅 normal olsun diye bekledik ama olmadı bugün doğdu😅
fatmaa37demi5 Deniz97 suyum gelmeye başlamış o da kanla karışınca çok gibi olmuş kanama. Hani ekstra bir sorun görülmedi her seyi iyiydi bebegimin
fatmaa37demi5 Nur-ftm55 yok iyi ki spinal secmisim ama dikislerim çok acıyor. Bir sorunu olmayan mutlaka normal doğum yapsın
enakcs fatmaa37demi5 Sonunda güzel haberlerini aldık hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰
BuseGamze fatmaa37demi5 İşte forumda doğum yapmasını beklediğim anne adayı :) Öncelikle hayırlı uğurlu olsun Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin kuzum 🤗
MSultann fatmaa37demi5 yaaa ne hoşşş hayırlı ugurlu olsunnn. Taki ediyordum sizi benn ne güzel yaa rabbim hepimize nasip etsin 🥰😍💕