Hamideersin trakyalikizce amin inşallah hepimiz sağlıkla kucaklayalim miniklerimizi tekrardan başa donucez tam alıştık derken
M-eng95 trakyalikizce bizde 30. Haftaya geldik bizimde tam 8. Ay başladı ☺️ hastane çıkışı hariç herşey hazır dolap geldiği için herşeyi sabahın beşlerinde kalkıp yaptım :(( izne çıkınca yapacaktımmm neyse olsun :))
Ozge_5516 Eldgrn bu zamn bi bana mi hızlı geçiyor hic bisey anlamadim ne ara 8 . Aya geldim heyecan korku ve endişe sardi artik😀
Eldgrn Ozge_5516 valla geçmiyor ben bide erken öğrendim oyy anam ilik ilik işledi o zorluk baştan şükür nerdeyse yarıladık yolu ama yine geçmiyor 🤣🤣
Ozge_5516 Eldgrn zaman herkese farkli isliyor demekki bnm col sukur sıkıntılı gecmedi mide bulantılarım oldu ama cok cok fazla olmadi hap falan kullandm ilac kulandigimda iyuydim hayirlisyla kucagimiza alalim inş 🙏🙏🤲
dlrterzioglu trakyalikizce Son 10 gün artık bir an önce doğursam da rahatlasam diyorum şu iki haftaya kadar prenses gibi bir hamilelik geçirdim… Şuan kendimi zor gezdiriyorum oysa ki çok kilo da almadım karnım kocaman oldu kızımı sürükleyemiyorum 😂
trakyalikizce dlrterzioglu gelecekleri zamanı bebişlerimiz belirliyor en önemlisi sağ salim gelmeleri tabii ama bazen diyorum inşallah son ana kadar beklemez beyefendi🙄😅😅 inşallah bir avazda doğurursunuz sağ salim kucağınıza alırsınızz🥰🙏🏻
dlrterzioglu trakyalikizce Aminnnn amin… Allah razı olsun. Aynen öyle sağlıkla gelsinler de keşke mutlaka bir günü vardır 🌼
Ozsvm trakyalikizce 34+0 bebişimin giysilerini yıkamaya başladım 🙈 iki etiket kestim belim koptu daha ütüsü var bunun 🙈
trakyalikizce Ozsvm bugün ben de artık ütüleyip yerleştirdim dolaba çok şükür 🙏🏻 artık kafam rahat hazırızz🤭🤰🏼
Alley06 trakyalikizce 32 den itibaren 8 aylık oluyo siz haftaya dolduruyosunuz 8 i 36 ve 40 haftalar arası da 9 ay oluyo
trakyalikizce Alley06 ben gün olarak hesaplıyorum postu açtığım gün 240 günlüktü yani 30a böldüğümüzde 8. Ay oluyordu. Blog kısmında da kaç aylık diye bir yazı okumuştum orada da 34+2 de 8. ay yazıyordu:)