trakyalikizce Mhanife yalnız değilmişiz 😂 bir yandan da güzel oluyor herkes ben yapmayayım diye bir işin ucundan tutuyor🤭
Mhanife trakyalikizce 😃 sen bana göre şanslısın benim ailem yakınımda değil doğuma gelicek mecbur bana bakıyor işler eşimin de yaptığını beğenmiyorum🤦🏼♀️😂
Gizem1994 trakyalikizce 34 üncü haftamıza girdik ama kasılmalarım cok oluyor sürekli yatmaktaymm inşallah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım heycanla bekliyoruz 😇😇😇😇
benito trakyalikizce 34+1 haftadayız biz de oğlumla 🥰 bugün gebelik kolestazı sebebiyle erken doğum yapmam gerektiğini öğrendim. Biraz endişeli, biraz heyecanlı ve bolca duygusal geçecek kalan sürecimiz
trakyalikizce benito Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsiinn🙏🏻 gerçekten kavuşmaya az kalmış olması ne kadar heyecanlıdırr🥹 çok güzel ve kolay bir doğum olur inşallah 🥹🤍
Alley06 trakyalikizce 32 den itibaren 8 aylık oluyo siz haftaya dolduruyosunuz 8 i 36 ve 40 haftalar arası da 9 ay oluyo
benito trakyalikizce amin inşallah, hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 🙏🏻 hem heyecan hem de erken doğmasının verdiği endişe var. İnsanın kendi canı için değil de yavrusu için endişelenmesi ne demekmiş erkenden öğretmiş oldu bana oğlum ☺️
trakyalikizce benito amiinn🙏🏻 korkmayın Allahın izniyle her şey yolunda gidecektir❤️🙏🏻 değil mi hep öyle diyorlar doğum anı için de o iyi sağlıklı olsun da ben hiç önemli değilim diyormuş insan🥹🥹
Mucizebeklerkennn Bende 33. Haftadayim gerçekten ev işi artık o kadar çok gözümde büyüyor ki. Bı enerjim falan da yok. Bugün çamaşır yikicam mutfağı ve balkonu siler supururum başka da bı iş yapamam valla 😓 süpürge bile tutunca açıyor her yerim
trakyalikizce Mucizebeklerkennn çook iyi anlıyorum bu sabah bir duş aldım çamaşırları makinaya attım sanki tüm evi dip köşe temizleyip üstüne hiç oturmadan yemek yapmışım gibi bir yorgunluk 🙄🙄😒