trakyalikizce Ozsvm bugün ben de artık ütüleyip yerleştirdim dolaba çok şükür 🙏🏻 artık kafam rahat hazırızz🤭🤰🏼
Ozsvm trakyalikizce maşallah darısı başıma sanki her an doğurucakmışımda hiç bişi hazır değilmiş gibi geliyor banadaa darlanıyorum🤦👀
trakyalikizce Alley06 ben gün olarak hesaplıyorum postu açtığım gün 240 günlüktü yani 30a böldüğümüzde 8. Ay oluyordu. Blog kısmında da kaç aylık diye bir yazı okumuştum orada da 34+2 de 8. ay yazıyordu:)
Alley06 trakyalikizce tamam işte 8. Ay 32 de başlıyo 35 te bitiyo doldurmuş oluyorsunuz 36. Haftada da 9. Ay başlangıç 40 bitiş
trakyalikizce Ozsvm tüm işleri halledene kadar ben de öyleydim 🙄 ama çok şükür şu an her şeyi hazır kafam rahat sağlıkla gelmesini bekliyoruz sadece☺️