secilertu ben de senin gibi erken şiştim 38 giyerken ayakkabıları 40 oldu ellerim kapanmıyor ayaklarım kızarıp morarmaya dönüyordu ama yüzümde bisey yoktu doktora söyledim idrar tahlili yaptı idrardan protein miktarına bakiyolar albüm diye bilinen hastalık var mı diye kontrol ediyolar tuzu bıraktım 1 ay erken işten rapor alarak dinlenmeye başladım sisliklerim azaldi ama her hafta düzenli olarak idrar ve tansiyon takibi yapılıyor erken başlayan şişlikler önemsiz değil erken doğuma zehirlenmeye kadar gidiyor mutlaka doktoruna soyle bende bişey çıkmadı çok şükür ama doktor yüzün de sisseydi o zaman endiselenirdim dedi lütfen ihmal etme ne olur ne olmaz. saglikla kucağına al bebeğini inşallah