secilertu laras21 zayıf biri de değilim ama demek ki aldığım kilo direk yüzüme mi vuruyor anlamadım 😁
laras21 secilertu kske bnmde yuzume vursa aldigim kilolar😂 vucudum koca bir dev gbi oldu yuzum zayif kaldi hic kilo almadi😂 35 hftaligim 47le hamile kaldim suan 68 kiloyum🤦🏻♀️
secilertu Ysn aslında daha önce yoktu bu hafta başladı diyebilirim. Hafta içi bir baktırayım inşallah kötü bir şey yoktur
secilertu laras21 😁😁 basenlerim kalçam ve göbeğime aldıklarımı saymazsak sadece yüzüme diyelim 😁😁 siz sona yaklaşmışsınız ne güzel az daha dayanın elbet gidecektir Doğumdan sonra 👍🏻 Daha bana çok var bakalım sonumuz ne olacak 😊 58 ile başladım 64 ile yola devam 😂
Ysn secilertu böyle anı ödemler preeklamsiyi düşündürür siz idrarda protein ve tansiyon takibi yapin Allah sifa versin
deletedmom503 secilertu Yağlı tuzlu yeme tatlim onlar şişirir aman dikkat et ödem yaparsa normal dogum da cok zor bol su ic
secilertu deletedmom503 daha çok dikkat edeceğim canım çok sağ ol suyu bol içerim zaten de demek ki yediklerime çok dikkat edemiyorum 😔
alperenimmmmm tuz turşu cok yuzlu peynirler cips hazir pakette olan abur cuburlar tuzlu cekirdekler hatta kendi salatama tuz atmadan ayirdigim zamanlar oldu vs daha cok var internetten bak istersen ve cokca su tuket ben cok dikkat ettim basindan beri sukur elim yuzum hic sismedi
Kocozge secilertu yüzünüzdeki şişlik belirginse bi kan vermenizi tavsiye ederim ayaklarda olması normal ama yüzünde be ellerinde olursa hemen gel demişti bana doktorum kanda proteine bakıyorlar bu gibi belirtiler olduğundan
secilertu Kocozge anladım çok teşekkür ederim geçen hafta detaylı kan tahlili yapıldı sadece hemoglobin 10.8 düşük diğerleri normal denmişti ama tekrardan gidip özellikle yaptırayım
Bsrakyc59 Irmakelizim06 asıl şimdi başlıyor hamilelik 🤭🙄🤗 29 haftalığız bundan önce ne rahatmışım diyorum 😊
secilertu Bsrakyc59 evet evet sanırım şiştikçe hissediyorum hamileliği 😊 inşallah sorunsuz geçiririz Rabbim sağlıcakla getirsin dünyaya meleklerimizi de biz anne olarak katlanırız her şeye 💕
Irmakelizim06 Bsrakyc59 bende öyle demeye basladım baştan beri böyle olsa ölürdük heralde :)) Baştan beri kusması olanlara allah yardım etsin valla :)
secilertu RmeysaAkba ben de çok içerim suyu zaten en az 2 litredir içtiğim hatta suyu içtikçe bile şiştiğimi hissediyorum ama bakalım ne olacak 😔
GokceGenc secilertu bnde 31. Haftadayım canım 8 kilo aldım son 1 haftada şiştim burnum falan ama dikkat etmiyorum buara yrn tekrar başlıcam dikkat etmeye dikkat etmeynce şişilio sanırım.. ekmek pilav tatlı tuz bunlardan uzak durmak lazım..
secilertu GokceGenc ben de dikkat edeceğim tuzu kullanmamaya özen göstereceğim inşallah faydası olur 😊
secilertu Ysn çok teşekkür ederim hafta içi gidip yaptıracağım inşallah büyük bir sorun yoktur çok sağ olun 😊
secilertu Ysn suyu çok içiyorum zaten ama demek ki tuz atmasam bile yediklerimdeki tuz miktarı çok etkiliyor 😔