Sevim2211 benim kızım hep aşağıda ve sürekli ağrım oluyor.Gece 3 saatten fazla uyuyamıyorum.ödem,ağrılar derken günü tamamlıyorum bi şekilde.Valla canım günlük ılık duş alıyorum o biraz rahatlatıyor beni onun dışında inan bana eskisi gibi enerjim falan yok🤦🏻♀️ Bunada şükür çok bişiyim kalmadı kısmetse 37 günüm falan kaldı Allah sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin🥰🤲