beste33 Merve201119 kaç haftaliksiniz ben şuan 29+3 acaba kasımda doğar mı diye düşünüyorum da merak ettim
Mrvkyr Ozlemmyarmann 33+1 olduk bugün cinsiyeti erkek gece tuvalete cikmalar ellerimin şişmesi ve parmak ağrısı mide yanması bulantılar zor süreçteyiz
Drymama Tugcozden Benim de ayni midem cok fena bir de geceleri ayaktayim geziyorum surekli uykusuzluk var 😑
Emily37 Ozlemmyarmann 32+5 son 51 gözüksede sezaryen olacağım için 43-44 gün falan var doğuma.Kısmetse 16 kasımda doğumum var🤲
Sevim2211 Emily37 aynıyız 🤗 benimde oğlum olacak Allah nasip ederse yürürken aşağıya baskı yapıyor sağolsun bide artık daha çabuk yoruluyorum duşa girmeden yattığım zamanda uyku uyuyamıyorum bir türlü sizin nasıl geçiyor
Ozlemmyarmann Sevda87 ne güzel maşallah sağlıkla gelsin inşallah bende kabızlık yaşıyorum o yüzden hissettiriyor kendini ister istemez
Ozlemmyarmann Mehtap93 kasimli çocuklar pek bir hareketli sanırım Bendee oğlum için aynısını diyorum yalancı sancılar kkorkutuyor bu yüzden 😂
Ozlemmyarmann 1prensannesi__ maşallah evet haklısın nasıl yatacağımi şaşırdım vallahi sağlıkla gelsin ogluslar pek kıpır kıpır masallah sağlıkla gelsin paşalar👼
Ozlemmyarmann anneyim96 bende bazen bir önce gelsin diyorum ama 😂 ay Allah korusun sağlıkla gelsinler evet uyuma problemleri yaşıyorum bende sizin gibi sırt bel ağrısını söylemiyorum bile rabbim kurtarsin bizi ❤️
anneyim96 Ozlemmyarmann bi doğurayım artık deyip duruyorum kızım beni duyup erken gelmese bari Allah korusun 🤭🥰
Ozlemmyarmann Melyy ben 32. Haftamdayim bebek doğum pozisyonu aldığından ötürü hareketleri biraz daha zayıflıyor diye tahmin ediyorum yine de kontrole gitmekte fayda var Allah korusun