Sevim2211 şuan 33+5 deyim canım 39.haftada sezaryen olucam bu benim ikinci bebeğim.Ben ilk hamileliğimde 39.haftaya kadar çalıştım oğlum 41.haftada doğdu ve hep yukarıdaydı oğlum bu minik cadı tam tersi hep aşağıda ve allahtan şuan çalışmıyorum çalışsam iş yerinde uyurdum sanırım😂😂 valla canım eğer çalışmaktan zorlanmıyorsan devam et ama kendinide minik paşayıda çok yorma🥰🥰