Birmucize_ Ozlemmyarmann kızım olacak inşallah , hamileliğimin başından beri mide bulantısı, kusma , mide yanması devam ediyor . Hamileliğimin boyunca Prilam ayakta tutuyor beni . Son 39 dağlıkla gelsin bebişlerimiz ☺️
Srdm Ozlemmyarmann 32+4 erkek 🥰 bel ve sırt ağrısı oluyor ve çok sık tuvalete çıkıyorum baş aşağı bir de daha çok baskı yapıyor 😀
sultan96 anneyim96 Haftaya girdik 47 gün kaldı gündüzleri daha iyiyim geceleri çok fena geçiyor bende senin gibiyim 😩 Zaman hiç geçmiyor
Zeliha_1 anneyim96 saglıkla kucağımıza alalım inşallah🥰 gece uyanmalarınız oluyor mu 5te uyandım oturuyorum mesela ☹️
Kaahvelii Zeliha_1 olmazzzz miii 4 den beri ayaktayım Her gece 4-5-6 da uyanıp 7 gibi tekrar uykuya geçiyorum 🥲 Keşke doğum sonrası da bu kadar kolay olsa uyanmak uyanık kalmak İşler tam tersi oluyor emzirirken uyumamak için direniyorsunuz resmen 😔
11mom01 33+1 son 48 günümüz uygulalamaya göre :) Uykusuzluk, ayaklarımda kramp oluyor genelde ilk uyandığımda magnezyum kullanıyorum ama yine de oluyor. Onun dışında hastane çantamız hazır ve sağsağlim doğmasını bekliyoruz kızımızı 🦋🥰😇👼
Cns322 32+3 uygulamaya göre son 52 . Hic sevmedim hamileliği bir an once günler geçsin kızımi kucağıma alayım.
Roromu76 Ozlemmyarmann Bizim prensesimiz olacak Rabbim izin verirse 🥰💕 Daha şimdiden bile annesini hiç yormadı inşallah hepimizinki sağlıklı be hayırlı evlat olur💕 İnşallah rahat ve kolay doğum olur diye dua ediyorum bol bol
Sumeyyeabdi Ozlemmyarmann son 71 uygulamaya göre bu geceden sonra 30 haftalık oluyoruz kızımla cok şükür iyiyiz 32. haftada kontrolümüz var 🥰