Kalbim59 canım bende ilk gebeliğimde kanama gördüm hastaneye gittik direk hastanede düşük olduğunu anladım hissettim yani sonra doktorum baktı bebek düşmüş kese kalmış dedi kürtaj dedi yemek yediğim için narkoz vermeyecekti kabul etmedim bir tane hap verdi onunla düşsün kese dedi o kadar ağrım oldu ki kese düştü parçalar düşene kadar öldüm taburcu olduktan sonra da bir hafta hep ağrım oldu Allah yardımcın olsun inşallah zor çok zor