ferhpnar bende tahlil yapmadılar sadece 4 saat aç olmam gerekliydi ve normalde bir tüp narkozla bayıltıyorlarmış hep bende tutmadığı için 2 buçuk tüp narkoz vermişler doktor çok sağlam bünyen var dedi bayılmıyorsun her dk hep uyanmışım ama ben hatırlamıyorum bile ayaklarımı tutmuşlar hep normalde 3 dk sürmüş ayrıyetten utrasonlada hep bakmış parça varmı diye ama narkoz çok verdikleri için bugun çok midem bulandı benim