Derya183 ben bu yaz 2. Bebegime hamileydim. Her sey cok guzel ilerlerken kalp atisini duydugumuz gun aksam kahverengi lekelenmem oldu. Bi 10 gun kalkmadan yattim, progestan, proluton kullandim. 8 haftalikken kontrole gittigimde kalbinin durdugunu ogrendim malesef. Ben de o gun kurtaj oldum. Simdi 2. Adetimi bekliyorum. Sonra tekrra bebek dusunuyoruz. Ama ilk dusukte testleri yapmadiklari icin de tekrar ayni seyleri yasamaktan korkuyoruz