Kalbim59 bende ilk gebeliğimde 9 haftalıkken kalbi durdu benim kanamam hiç yoktu ve kürtaj oldum ama uyutma yapmadılar yani anestezi hiç bir ağrı kesici uyuşturucu vermediler canlı canlı oldu bi 7-8 dk sürdü . İşlem sırasında biraz ağrı oluyor ama işlem bittikten sonra ilk yarım saat karnımın belimin ağrısını anlatamam size o ağrılara rağmen ağrı kesici verilmedi yarım saaten sonra hafifledi normal regl sancısı gibi oldu. Sizin eğer kanamanız varsa evde kendiniz düşürün daha iyi . Benim kanama yoktu mecbur kaldım ama kanama varken zıplayın kekik suyu falan için kendi kendine düşer çok geçmiş olsun 🙏