Mine_01 Kalbim59 narkoz verip yapiyor özel hastaneler, hic agrisi yok canim korkma kendinin dusmesini beklemek hep psikolojikmen sıkıntı hem ağrılı gecer
Mine_01 Kalbim59 korkma ben normal kontrol diye gitmistm ve öldüğünü öğrendim üstelik karnımda öleli 10 gün olmuştu, allah sabrını veriyor merak etme cennette bizi bekleyen bir melek var🙏 çok geçmiş olsun
Kalbim59 ferhpnar benim doktorda bugun alıcak saat 6 da öğlen 1 den sonra bişey yiyip içme dedi çok korkuyorum
ferhpnar Kalbim59 bende korkuyorum ama korkmanın bişeye faydası olmuyor mecbur olacağız benim karnında öleli 3 hafta olmuş 10 haftalık olması gerekirken 7+2 de durmuş kalbi ve ben duyduktan bir hafta sonra durmuş inşallah hemencecik atlatırız sizden de EKG kan felan istediler mi ben şimdi onları verdim
Kalbim59 Mine_01 kürtaj ağrılı oluyormu peki ilkkez olucam kürtaj ve çok korkuyorum başıma ne gelicek
Kalbim59 Mine_01 benim içimde öleli 3 gün olmuş dün öğrendim koca gece uyku uyumadım beklemek istemiyorum daha çok stres olmak bugun bitsin biran önce kurtulayım
Kalbim59 ferhpnar benden bişey istemedi 5 te doktorda olucam 6 da yapıcaklar bayıltarak sadece 1 den sonra bişey yeme dediler
ferhpnar Kalbim59 ben kan ve EKG verdim 2 buçukta gideceğim anestezi görecek sonra işlem yapılacakmış
arirangg Kalbim59 Teşekkür ederim canım, 20 dakika kadar sürmüş, öyle dediler. Hayır canım en ufak bir ağrım olmadı. İşlemden sonra ağrı kesici ve antibiyotik verdiler. Onları düzenli kullandım
arirangg Kalbim59 Evet çok üzücü. İnsan hem kürtajdan korkuyor hem de bebeğine üzülüyor. Ama şu an kürtaj oldun mu bilmiyorum ama kürtajdan boşuma korkmuşum. Hiç anlamadım bile
arirangg Kalbim59 Allah yardımcın olsun kuzum, sakın korkma. Ben de korkmuştum ama asla hiçbir şekilde ağrım olmadı
arirangg ferhpnar Öyle oluyor canım. Sonra zannediyorum ki geçti, düzeldim. Bir anda geliyor aklıma ağlıyorum. Hep aklına gelecek. Allah bir dahakine sağlıklı gebelik geçirmeyi nasip etsin🌺
ferhpnar arirangg aminnn inşallah birdaha cesaret nasıl ederim bilmiyorum psikolojik olarak çok kötüyüm belki şuanki düşüncem böyle ama bilmiyorum hayırlısı iyisi güzeli olsun. Hakkımızda