ferhpnar Evet, tam uyandığım anda doktorun “bitti” dediğini duydum. Hayal meyal hatırlıyorum ama yanımdaki bi kadın görevini bilmiyorum beni teselli ediyordu. Üzülme minnoşum, bitti minnoşum diyordu bana. 5 dakika içinde tamamen kendime geldim. Doktora bebeğin tek parça gelip gelmediğini sordum. Hiçbir ağrı hissetmedim. Ama çok çok üzüldüm. Hala sürekli aklıma geliyor. Allah kimseye yaşatmasın