Gmzekerr Hlyy benim 19 Ağustos. Geçen gittiğimde kese göründü dedi doktor alttan da baktı elime fotoğraf verdi
Gmzekerr Hlyy niye böyle sert yazıyorsunuz gibi geldi anlamadım 😅 normaldir yani betanız yüksek hamile olduğunuzu gösterir ama doktorlar bu süreçte bizim kadar meraklı olamıyor biraz bekleyin öyle gelin diyorlar hep
Gmzekerr sarellem55 benim de ilk😍 Allah içimizdeki cana sağlık versin sağ Salim sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin
Gmzekerr 1gebegunlugu yaaa çok güzel 😍😅 beni bu aralar sürekli kaşık ağrılarım ve halsizliğim var. Devlete gittim hiç memnun kalmadım iki hafta sonra gel dedi. Haftaya cumartesi özele gideceğim inşallah kalbini duyarız
1gebegunlugu Gmzekerr benimde kasım ağrım çok regli zamanım gibi ağrıyor. Ama çalıştığım için unutuyorum arada. Sadece uyuklamak halsizlik zorluyor. Bende ilk özele gittim bi kaç hafta daha giderim sonrada devlete gecerim gibi
Gmzekerr 1gebegunlugu ben şuan İstanbul’dayım ve hangi devlet hastahanesinin doktoru iyi bilmiyorum. Devlet çok yoğun pek ilgilenmiyor sorularını yanıtlamıyor sanki. Size kalp atışı için bişey dediler mi