1gebegunlugu Gmzekerr hemde nasııl sürekli wc ye gidiyorum sanki reglim başlayacakmış gibi ağrıyor bazen daha şiddetli
Bsrbkds_57 sarellem55 bende İstanbuldayım çam sakuraya başlamayı düşünüyorum kac haftalıksın beta hcg kac çıktı
Gmzekerr sarellem55 ben buralarda yeniyim o yüzden çok bilmiyorum hangi hastahaneye gideceğimi. Bağcılar esenler tarafındayım siz ?☺️
1gebegunlugu Papiiii haftaya tekrar gideceğim sonra yine derken devam edecek kalp atışı için şu tarihte gel demedi doktorum🙄
Bsrbkds_57 Gmzekerr Gmzekerr ablam 3 çocuğunu da esenler kadın doğum da yaptı o cok memnunum hastaneden 😊
Son248 Gmzekerr bende esenlerdeyim devlet istiyorsanız esenler kadın doğum hastanesine gidebilirsiniz gerçekten çok iyi
Ezgiliiii 4 +6 günlüğüm daha doktora gitmedim . Kan sonucum dün 120 çıktı . Cuma tekrar kan vericem . Çok heyecanlıyım.
Goknurunuz 1gebegunlugu merhabaa 😍 benimde sat 19 ağustos🤩 pazartesi gittim kese gözüktü ama kücük dedi beta istedi 1832 çıktı. Cuma günü tekrar gidicem 🤭
Bsrbkds_57 Hepimiz hemen hemen aynı haftadaki telegramdan grup mu kursak birbirimize fikir alışverişi vermek için 😊