Aysel66 Merhaba cetrotide çok kullandım ben tüp bebek tedavisini 3 yıldır görüyorum . İğne yumurtaların büyüdüğünde toplama olacak ya toplamadan önce çatlamasın diye kullanılıyor yani yumurtanın kendiliğinden çatlamasını önlüyor .. çünkü çatlarsa yumurtlamış olacaksın ve toplayamazlar o zaman . İnşAllah emekleriniz boşa gitmez Rabbim sağlıkla ve hayırla kucağınıza alacağınız evlatlar versin hepinize 🤲hepimize ❣️