Elifazad
ay o haftalarda bende diyordum geçmez bugünler diye
o kadar çok kusuyordumki 18. haftamda kusmam bianda kesildi
sonra ürtiker oldum hala kaşınıyorum 😅 sonra hemoroid oldum
27 haftaya geldim ama nasıl 😀
yinede binlerce şükür bebekler iyi
2 erkek 1 kız benimde. 34 de alcak doktor sezeryanla inşallah vaktinden önce gelmesinler. 💓