denizmanzarasi belden uyusturdular. Dun değil önceki gün oldum dün eve geldim ayaktaydim hep bugünde öyle yani biraz zorlayınca kendimi çok hafif adet sancısı gibi hissediyorum ama onun dışında hiç korkulacak bişey yokmuş . Korkudan o kadar ağlamıştım değmedi ağladığıma 😁 Doktor oneriyorsa korkmadan yaptırın. 💙