Elifazad aminn aminn sen de sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın inşallah sana en büyük tavsiyem stres yapma korkma çok zorlu bir süreç sancılı bir süreç ama her zaman sakinliğini koru bana 28-30 da doğumun olacak dediler 34ü gördüm belki 36-37 de görürüz yeter ki sen sakın kal 🤗 bebişlerin de inşallah seninle birlikte bu süreçte sakin kalırlar 😍