Elifazad canım çok iyi yapmışsın gerçekten atan kalpler var öbür türlüsünü düşünmek çok kötü ne güzel perinatalogunda senin yanında hangi doktor canım hangi ildesin? Benimde kendime perinatalog bulmam lazım, dikiş atılmasını önerdi bir doktor diğer doktor önermedi ikilemde kaldım , bulantı benim de çok ama prilam içiyorum 3 gündür birazcık rahatım gibi