Pijamaskeliler canım seninle durumumuz hemen hemen aynıydı bende de kalp akım kaçağı vardı iyice de artmıştı 26. Haftada bebek yaşamaz falan dediler çok üzüldüm perinatolojiye de gidiyordum pedalı hoca kendini etkileme stres yapma nice küçük bebekler yaşıyor Allah isterse olur diye teselli ederdi nasıl umutlanırdım ve eşime derdim zor zamanlar ama geçecek taşımak bebeğim derdim ve çok geçmeden doğdu, üstelik doktor beni 4 saat sonra almak zorunda kaldı doğuma, o sürede yine karnında ölebilir ölü doğum yapabilirsın dedi, girdiğim Sezeryanda o baygın halde bile bebek yaşıyor mu diye herkese sormuşum durmadan. Çok şükür yaşıyordu 800 gram olabilmişti karnımda.bide 2 -2 buçuk hafta kadar gelişim geriliği vardı beslenemiyordu dirençten dolayı. bugün 71. Gün küvezde ama durumu iyiye gidiyor. Bu yüzden umudun olsun rabbim o bebeğe yiyecek ekmek nasip ettiyse 300 gramda doğsa yaşayacaktır, senin suan yapabileceğin beslenmene dikkat etmen, dua etmen ve kendini strese sokmaman bu çok önemli ben doğum olacağı gün strese girdim bebek yaşayacak mı diye benimde tansiyon sıkıntım vardı bana bişey olacak mı küçük kızım var napar bensiz diye o stres karnımdaki bebeği etkilemiş ve tuvaletini yapmış doktor çok stres yapmış demiş eşime.