Pijamaskeliler canım benim Allahtan ümit kesilmez, son ana kadar bebeğine dua et, tamamen Allahtan şifa bekle, 41 yasin okuyun bebeğinizin şifası için, kimin okuduğu önemli değil önemli olan sizin bebeğinizin sagligi ve iyileşmesi için niyet etsin okuyacak olanlar, 4444 salatı tefriciye okuyun, öncesinde oturarak namaz kıl 2 rekat, dileğini Allaha kalpten ilet, sonrasında dağıt duayı, hatta post aç burda okuyalım hep birlikte, benim bebeğiminde kalbinde büyük sorunları var, bende çok korkuyorum bebeğim için, hem kendi bebeğime hem de sizin bebeğinize dua ediyorum, dua istiyorum herkesten, rabbimizden umudumuzu hiç kaybetmeyelim bunlar da bizim imtihanımız, inşallah sonunda kazanan bizler oluruz