Pijamaskeliler
Bu kararı vermek zorunda olmak çok zor. İnşallah vermenize gerek kalmaz 🙏 İnşallah bu süreci sağlıkla ve kolaylıkla tamamlarsınız. Dua edeceğim size bol bol. Doktorlar ne söylerse söylesin, insan umudunu kesemiyor, bir mucize olmasını bekliyor. Bizde olmadı ama belki sizde olur 🙏
İlk bebeğimde 21 haftada serklaj yapıldı, 22de suyum geldi, biz de Recep has hocaya randevu almıştık. Çok iyi bir perinatolog. Ona gidemeden bir gün önce kaybettik.
Geçen yıl oğlumu 19 haftalık kaybettim. 17 haftada suyum geldi. 10 gün hastanede yattım, suyum iyice azaldı. Bir hafta daha bekledik, suyum bitti ve kendi sancılarım başladı. Kolayca ayrıldı bebeğim benden.
Üstüne 8 haftalık boş gebelik yaşadım.
Şu an 4.ye hamileyim 18 haftalık. Rahim ağzı yetmezliği var. Senin gibi serklajlıyım.
Her günüm korkuyla geçiyor.
Rabbim hepimizin hakkında hayırlısını versin. 🌿🧡