Benim de dün gece çok az kasık ağrım vardı Şuan yarım saattir bildiğin regl ağrısı gibi ağrı var kasığım da karnım da sertleşip geri yumuşuyor sürekli ağrı bi türlü geçmiyor yürüyorum yatıyorum 😮💨 daha çok erken 36+1 im erken doğum riskim var bir de bebek çok aşağı da . Belim de ağrı yok ama bacaklarım bile sızlıyor Şuan kasıklarım ağrıyor sadece .