Sinemkaya43 Diğer postuma cevap gelmediği için tekrar açıyorum dün gece 12″den beri regl sancısı gibi ağirilarim var durmuyor hep devam ediyor .
annesinin_alparslani Sinemkaya43 bende 4.5 gündür kalçalarımda kasıklarımda bide belimde sancı oluyor dinlenince yatınca geçmiyor karnımın alt kısmında da oluyor. Yürümekte de zorlanıyorum. 36+1deyiz.
Rumukcum Sinemkaya43 benimde ilk gebeligim ama 20 dk birse ya da mesela 30 dk da bir yalanci sanci diyorlar diye okumustum canim
semirra Sinemkaya43 rahim sancisi bu kesinlikle yaa dogum yaklasti eger dinlenince gezmese doktora gorunun. rahim sancisi boyle olur bele agri gidiyorbmu
Seyma0323 Canım benim ilk gebeliğim bende tam bilmiyorum ama sürekli devam ediyorsa, dinlenince uzanınca geçmeyince doğum sancıdır bence. Belinizde ağrıyomu?
Sinemkaya43 Seyma0323 dakika tutmaya başladım canım 2.sancımın gelmesini bekliyorum perşembe günü nişanım gelmişti inş doğururum bugün
Sinemkaya43 annesinin_alparslani ben 39+1′deyim benimde ilk defa dün gece öyle oldu normalde 2 saat sonra falan geçerdi.
Sinemkaya43 Rumukcum benim dün geceden beri hiç durmadı sabah biraz hafifledi şuna tekrar başladı dakika tutuyorum kaç dk bir geliyor diye bel ağirim da başladı
Sinemkaya43 Yenidilek dakika tutuyorum kaç dakikada bir geliyor diye regl sancısı gibi geliyor sancılar bı 20 sn suruyor sonra duruyor bel ağirim da var
annesinin_alparslani Yenidilek 😱4 haftamız daha var dua ediyorum haftalarını tamamlar inşallah. Henüz eksiklerimiz bitmedi.
Yenidilek Sinemkaya43 tamam işte benim de öyleydi eli kulağında en geç yarına kadar doğurursun hayırlısıyla inş
Sinemkaya43 semirra dinlenince geçmiyor ayağı kalkınca biraz hafifliyor. Belim bu sabah agirmaya başladı gece bişi yoktu
eylulmomm @Sinemkaya43 kaç dakikada bir geliyo canım doğum sancısı gibi geldi bana bendegece 12 den sabah 9 a kadar evde çekmiştim sancı süresi 3 dk ya duusnce hastaneye gitmiştim
Sinemkaya43 eylulmomm 5 dk bir 4 dk bir geliyor değişiyor canım gelen sancıda regl sancısı gibi oluyor dayanilmiyacak gibi değil sancı geliyor 20 sn sürüyor duruyor