Snmdrm anestezi uzmanı bugün bana spinal ile belden iğne yapıyoruz sonrasında ağrı kesici yapıyoruz uyuşma bittikten sonra ağrıların için epiduralde ağrı bir tık daha az oluyor sonrasında yani spinalde ağrı 10 üzerinden 3 çekiyorsan epiduralde 1 2 çekersin dedi bende sizce hangisini yapayım dedim bana bence spinal ol ben onu öneriyorum dedi sonra kendi doktoruma sordum o da spinal ol dedi o yüzden öyle tercih ettim