Sedaaa95 ben de şu an 36+2 haftalığım. En son 34+5 de 2600 idi ve bebeğimiz henüz dönmemişti. Doktorumuz da dönmezse 13 Ekim’e sezaryen tarihi verdi. Evlilik yıl dönümüm 10 Ekim, eşimle tanışma yıl dönümümüz ise 20 Ekim:) öncelikle umarım bebeğim dönmüştür ve başka sorunlar olmadan normal doğumu sağlıkla bekleriz 🤲🏽 ama illa sezaryen olacaksa şartlar uygun olursa bu iki tarihten birini isteriz.. Önümüzdeki cuma günü tekrar randevumuz var. Bakalım bebişimizde son durum ne? ☺️