EbruKrhn
[bilinmeyen] şöyle bir konu da var mesela bende bekarken kızardım bu tarz sorular soranlara ne saçmalıyolar derdim ama evlenip hamile kalıp bebeğimi kaybedince onları anladım hep bahaneler bulmaya çalıştım ne yaptım ne sorun oldu da böyle oldu diye çok düşündüm tabi bazılarıda var gerçekten bilgisizlikten soran ama kimseyi kınamamayı öğrendim. Bilmiyordur birinden duymuştur kafasına takılmıştır diyorum. Ama en sağlıklısı tabiki böyle şeylere takılmamak 💕
dilosss
EbruKrhn bende kaybettim canım sen neden kaybettin
dilosss
[bilinmeyen] seni tebrik ediyorum arkadaşım gerçekten hastalık olarak gören var nazlı olmayın bu kadar be !!!
EbruKrhn
dilosss benim 3 aylıktı kalbi durdu şuan yine hamileyim ve hep bi endişe var içimde😒
deletedmom734
[bilinmeyen] ne zaman arabadan insem sen bu halile nasıl araba kullanıyorsun diye beni taşa tutuyor gören herkes 31.haftamdayım ve yürümekten daha kolay araç kullanmak bana sanki hastalıklıyız gibi muamele yapılmasından sıkılıyorum bazen her dakika üstüne düşülmesi onu yeme bunu ye bunu yap Allahtan ailem rahat ve olayı abartmıyorlar ama çevremdeki tepkilerden sıkıldım artık
snmatas
[bilinmeyen] Yan dönüp yattım bebeğim ezilmiş midir ? Bide sıcak çay içtim yanmış mıdır bebeğim😳 😂😂😂
EbruKrhn
[bilinmeyen] aynen canım dediğim gibi bazıları da artık bilgisizlikten soruyor heralde allah herkesin bebişini korusn🙏🏻
dilosss
EbruKrhn benimde 7 aylıktı bende şuan korkuyorum kalbinde sorun vardı 18. Haftama kadar hep diken üstünde olucam galiba.. Allahım hayırlı saglıklı evlatlar nasip etsin bizlere
Ntlz
[bilinmeyen] ya ben de en cok suna sinir oluyorum bi fikir edinmek icin yada derdini anlatmak icin post acanlar var birisi altina sunu yapmasaydin surda haksizsin falan gibisinden yprum yapinca hemen bi savunmaya geciyorlar ya yazan sensin soran sensin elbet karsi cikan birisi olcak soru soruyosan haksiz oldugun konulardada elestri alacaksin illaki
Zhrnc
[bilinmeyen] birisi dondurma yedim bebeğim üşümüşmüdür yazmıştı
😄😄😄
snmatas
[bilinmeyen] Amin amin😂 Tamam dikkat etmek güzel bişey ama öyle bi duruma getiriyolar ki kendilerini hamileliği zehir ediyolar kendilerine abartılmadığı takdirde ne olucak ki bu bizim geçireceğimiz en güzel 9 ay rahat olsalar keşke biraz tadını çıkarsalar😇
tugbaninmucizesi
[bilinmeyen] ayyy güldürdün ya beni sıcak sut ictim bebeğim yanmisidir😂
Guldenn
[bilinmeyen] seninle aynı fikirdeyim canım banada bazen annemler koltuğa birden hızlı oturdum diye ne yapıyorsun öyle diyorlar sinir oluyorum valla sırt üsttüde yatıyorum etede dokunuyorum 😄
deletedmom734
[bilinmeyen] dur sen yapamazsın ordan inemezsin buraya çıkamazsın diyorlar ya akrobatik hareketlerle amuda kalkıp aha yapmam diyesim geliyor 😁😂🤣
Guldenn
[bilinmeyen] ilginç şeyler işte 😄
Byncdii
Bende şeyi okumuştum çok gülmüştüm denize girdim su soğuktu bebeğim üşümüş müdür 😂😂😂😂😂🌼🌼🌼🙄🙄🙄
Benay
Bazıları gerçekten abartıyor ya gülmekten çok sinir krizi geçiriyorum bu söylediğine sen inanıyor musun diye kendi kendimi yiyorum resmen benim en çok sinirlendiğim başlıkta kanamam var olanlar ya doktor bile kanama olmadıkça korkma diye her Defasında diyor ya da kanaman olursa gel gibisinden acaba bu kan yerleşme kanaması mı diye düşünüyorlar ama 21 haftada da kanama olunca yerleşme kanaması gibi görenler beni deli ediyor kanamanın her türlüsü sorun kardeşim gördüğün an buralara yazmak yerine koşa koşa doktora git neymiş kendisinin başına gelen başkadının başına gelmişse yardım istiyormuş onunla aynı vücutta mı doğdun sanki onun kanama normal senin ki tehlikeli olur belli mi oluyor Yani gözünüzü seveyim kan görünce doktora gidin diye bağırasım var 😂
Bilge35
[bilinmeyen] sıcak büt içtim bebeğim yanmışmıdır??? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ginkgo
Ben de 2 kere kaybettim.
Ama emin olun evham yapmakla neden aramakla gecmez.
Inancin var mi?
Alacak nefesi olanin dunyaya gelisini kim engelleyebilir.
Hic kimse!
Prenseskuzum
[bilinmeyen] bence bukdr dalga gecilmemesi laizm 😶 cunku bazi hanimlar cok hassas olabiliyolar 😶 birakin isteyen isyediggini sorsun 🤗