Happymammy Göbeğim küçük ,karnım öyle ,kilo almadım ,kilo aldım çok ,çiğ köfte yedim ,Fas’ta food yedim zararlımı yararlımııı birton şey 🙈😂😂😂.Bebegin haraketleri ben geçen akşamlarda çok koktum da aşırı hararetliydi ama çok beter yazdım hatta içim ferahladı .Şimdi o haraketlere göre azıcık haraketler mesela ama sorunlu değil dürtüyor arada elini kolunu yediğimin pıtırcıgı anlıyorum ben onu 👼🏼👼🏼👼🏼.Korkma sende pozitif ol takılma burada yazılanlara💁🏼♀️💁🏼♀️💁🏼♀️💁🏼♀️