Esen [bilinmeyen] bitanesi 2 funde bir kizlar acil kizlar soyle boyle doye kon8 aciyodu neynis sabah uyandiginda sagina donukmus sirt ustuymus şimdi bütün gün bebeğin haraket etmesini beklicekmis felanil gelmişti insanlarda dert olamayınca kendilerine dert arıyolar ondan oluyor
Mirzaprens [bilinmeyen] annelik koruma iç güdüsü ve etraf canım yurt dışında kimse gelipte hamile kadının moralini alt üst edecek laflar demiyor bebekle ilgili masallah burada herkes dr yok eğilme yok yükseğe uzanma yok saga sola dönerek uyuma kordon dolanır yok buzlu su çk içme bebek bronşit olur vb diye diye hamile kadın illa birini tutup içine dert ediyor oysa kişi kendinin doktorudur vücut zararlı şeye tepki veriyor bunu hissediyorsun ne yaparsan canın acıyorsa biliyorsun ki bunu yapmamam gerek işte kulak tıkamk gerek maalesef gzl ülkemde herkes felaket tellalıcısı bazı doktorlar bile öyle düşün hamile kadın ne yapsın
EsraakanY [bilinmeyen] aynen ya bazı postları okuyorum hayret ediyorum. Acaba doktorları hamileliğin doğal bir süreç olduğunu söylemedi mi diye. Benim doktorum normal hayatına devam et tuzlu asitli şeyleri azalt yoluna bak dedi. Kendimi kasmaya başladım çok mu dikkatsizim diye..
FatmaAzra_ [bilinmeyen] bu annelik ve merhamet mevzusunu cok farkli algilayan görmemislik yapanlar varya hc lafimi esirgemiyorum. Nefesimi tuttum bebege bisey olur mu bu soru varr vallahi var düşünsenize ya.. bu kadar simarik bu kadar denge yoksunu sorular gördüm. Dunya da bi onlar hamile kalmisş bi onlar bebegini düşürmüşş ben bilmiyorum anlamiyorum anlamiycamm
FatmaAzra_ [bilinmeyen] bu kadar kufurden sonra sen kendine hala anne diyebiliyorsan milletçe alkışlıyoruz 😂