Ozgeomur hukukcuanne_06 yanmıyor çok şükür ama ağrı olmaya başladı son günlerde rahatsız olmaya başladım ama yine yedim bugün 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🥲
Ozgeomur Momsy410 onu bende istiyorum o kadar rahata alıştırdım ki adama bunu istiyorum dediğimde inanmıyor istemek için istiyorsun diyor 😂😂😂
Deletedmom_8 Ozgeomur evet cidden öyle diyorum bebemin ağzı doğar doğmaz soğan kokacak 😂 ne isteyin kız aklıma da gelmiyor ki bişey. Zaten doğuracağım az kaldı 😂
esmaozdemir76 Ozgeomur bende normalde çok fazla turşu yiyen bı insan değilim ama anneme her gittiğimde gözlerim turşu ariyor yiyim diye..🙄(tansiyon hastasıyım durmam yerim bisey olur diye almıyorum eşim gece çalışıyor çünkü)
Melisasak145 Ozgeomur bende sürekli turşu ve roka yiyorum bol limonlu delirecegim artık ama tutamiyorum kendimi 2 tane limondan cörçıl yapıyorum hergun onu iciyorum bol turşu yiyorum zararı varmı bilmiyorum hiç nazende tatlı krizi tutuyor tatlı yiyorum cinsiyette belli değil ama çözemedim :))
Ozgeomur Melisasak145 belki bu iştah açıklığıdır bilemedim seninki ortaya karışık bişey herşeyden çekiyor. Bende bilemiyorum zararlı mı diye ama midem agirmaya başladı diye yememeye çalışacağım artık
Ozgeomur Momsy410 evet ilk çocukta yaptım ben o hatayı bunda nazlanacağım dedim içimden canavar çıktı adamla gün boyu bazen de gece pasta kurabiye yapıyorum birde gündüz müşteriye teslim ediyorum eşim çalışıyorsa 😂
hukukcuanne_06 Ozgeomur üzmek istemem ama mide yanması için erken zaten daha😔 21de falan başlamıştı benim. İnşallah siz hiç yaşamazsınız tabii😊
Deletedmom_8 Ozgeomur hahaha valla bende anlamadım 😂 bilezikten bıktı artık bünye soğan istiyor demek ki 😂 kızımın doğmadan bilezikleri künyesi hazır. Soğan istiyor oda ne yapabilirim seviyor çocuğum 😂
esmaozdemir76 Ozgeomur dikkat ediyorum zaten yoksa yerim yani aksi gibi bu sene kimin tursunu yediysem çok güzel olmuş
minigiminannesi03 Ozgeomur kesinlikle sevmediğim ne varsa inan hepsini severek suan yiyorum asla sevmem kelle paçayı inanılmaz şekilde yiyom
Ozgeomur minigiminannesi03 onu geçtim mumbar kokoreç falan yemek istiyorum acayip bişey bizim ailede ağzına süren olmaz ciğer mesela yemek istiyorum yıllardır yiyorum sanki 😅😅 bir yandan da bulnmayan midemi bozmak istemiyorum
Ozgeomur Deletedmom_8 o zaman anasının kızı şimdiden belli. Şaka bi yana yarın doğup büyüyünce bence soğanı sevecek 😅😅 ben kızıma hamileyken eşimden gizli her gün öğlen makarna yerdim doktorda yasakladı bu tür şeyleri beyaz ekmeği bile vitaminlerin yerlerde diye çocuk yemeye başladı başlayalı her gün makarna istiyor kaçırma soğanı sen benden söylemesi 😂😂😂
Deletedmom_8 Ozgeomur hahaha muhtemelen bizimki de soğan, zeytin, domates üçlüsüne bayılacak 😂 artık ek gıdaya geçince bir elime yeşil soğan veririm bir eline domates kemirir durur 😂
nnnaaz Bende başlarda çok turşu yedim herkes kız dedi ama erkek geliyor 😬 ve ilk aylardan itibaren ayaklarım şişmeye başladı. Genelde 5-6 aydan sonra ödem olurmuş. Neyseki bıraktım düzeldi.
Ozgeomur nnnaaz bana da gören erkek diyor cinsiyeti belli oldu erkek yani tursuyla alakası yok bence çok şükür daha şişlik falan olmadı olmaması içinde bırakacağım yeter sağlık turşudan daha önemli tabi bu sabaha kadar geçerli benim için 😂😂