Brck0303 bende de öyle sürekli ekşi acı hele çiğ köfte sağolsun eşim çok güzel yapar yaptirip difrize atıyorum canım çektikçe çıkarıp yiyorum. Aslında eşim pastacı her gün tatlı var asla tadına dahi bakamiyorum ısrar ediyor ama sanki karşımda yağ deposu gibi bsiey var tiksindim tatlıdan bu da geçer belki