@atlassmommm oda süslemesi yok ama fotoğrafçı var doğumun ertesi günü gelip bebeğin ve bebekle anne babanın birkaç pozunu çekiyor albüm yapıyormuş. Doktorun doğuma girme olayını ise bize doğum paketi alırken mesai saatleri dışında dahi olsa kendi doktorunuz girer demişlerdi ama biz doğum zamanı o kağıdı okuduğumuzda doktorunuz mesai saatleri dışında ise nöbetçi doktor doğumu yaptırır yazıyordu kafamız karıştı bizimde panik yapmıştım o sıra tam bilmiyorum o yüzden çünkü doğumum da zaten 9 da doktorumun mesaiye başlama saatinde gerçekleşti. Kendi doktorun giriyordur diye düşünüyorum çünkü kimi duyduysam takipli olduğu doktoru ile doğumunu gerçekleştirdi lokman hekimde.