Merhabalar Sincan Lokman Hekim Hastanesine gebelik takibine gidenlere sormak istiyorum. Doktorunuz numarasını verdi mi istediğiniz zaman ulaşabiliyor musunuz ? Ben gidiyorum 34. Haftadayım ve numara verilmediğini sadece doğum başlarsa hastaneye geldiğimde doktoruma haber verileceği söylenmişti merak ettim benim doktorumun tercihimi yoksa hastane kuralı mı?