Heyecanli_gebe1 normal istedim tamamen sezeryan ağrısından korkuğum içinn istemiştim normal başlayan doğumum sezeryanla son buldu ama çok da güzel geçti ameliyathanede resmen çok eğlendim diyebilirim 4. Gün kendim artık kalkıp bişiler yapmaya başlamıştım
Ama mesela normal doğuran birinin yanına gittiğimdede 15. Günüydü ve halen oturamıyordu o an kendime iyiki sezeryan olmusum dedim yani nasıl geçtiğine hangi doktorun eline düştüğünde çok önemli aslında ve ben sezeryan olunca karnım kilom kalıcak die çok korktum fakat lohusalığım bitmeden karnım düm düz olmustu bile inşallah bu doğumumda güzel geçer ve kilom kalmaz die dua ediyorm 🤭