baby3_ merhaba ben normal doğum istiyordum çünkü vajinismus tedavisi üzerine gebe kalmıştım aslinda son dakikaya kadar bebeğimde hiç bir sorun yoktu doğum esnasında ben çok panik yaptım kalp atisim falan yukselmis o sırada kordona dolanabilcegini söylediler hatta baya kanalda kaldığı için şişmişti kafası morarmış olarak doğdu bir kaç saat böyle morluğu geçmedi hatta baya aylarca fizik tedavi gördü boynu etkilenmemesi için
Benim doktorum hiç bir sorun görmedi emzirmem de hatta bir kac uzman doktor ve emzirme danışmanı ile görüştüm hepsinin de düşüncesi aynı olunca bende emzirmeye devam ettim şuan 18 aylık günde iki kez emiyor bir öğle uykusuna yakın birde akşam uykusuna yakın hatta doğumdan sonra da devam edicem emzirmeye Tandem emzirme yapicam