angela4 Hande123- Bu gece 38+6 olacağım heyecanla kızımı kucağıma almayı bekliyorum herşeyim hazır tek eksik kızım hayırlısı ile doğurmak nasip olsun tüm bekleyenlere🌸🤲🏼
Hande123- Goncanur ben korkmuyorum da aksine hemen doguruyim bitsin diyorum artik icerde napiyosa hareketleri canimi acitiyor🙈
Hande123- Tgcak simdilik normal gorunuyor son dakika bi aksilik cikmazsa tabi,zaten ben normal istiyorum ama bakalim zaman ne gostericek
Hande123- MelisY valla dogsun diyorum ben artik,karnimin icindeki sert hareketleri hic hosuma gitmiyo😂o ilk zamanlardaki kucuk pitpitlarinin duygusalligi kalmadi,canimi acitiyo resmen
Hande123- Melahatakca tabi bundan sonra ne zaman gelmek isterse gelirler,doktorlar icerde tutmaya calismiyolar artik 36dan sonra
Hande123- Goncanur ben de her sabah 4te ayaktayim😄her gece ayni saatte uyanmayi nasil beceriyorum hayret
Hlvgmz 35+5 ten selamlarrr, her şey hazır hafta içi çikolata ve hastane süsleri de geldi mi tamamdır bir tek kızım kalıyor eksik❤️ Rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Ezonusss Hande123- 37+5 olduk artık acayip ağırlaştık çok şişiyorum ama yine de yiyorum 😬😄 valla zaman çok azaldı iyice stres bastı bazen diyorum bi an olsun bitsin bazen de biraz daha kalsın ahahahah
Hande123- eslemesila vucutlarimiz kendini doguma hazirliyor artik yavas yavas.En buyuk dilegim rahmin kendi kendine acilmaya baslamasi suyumuz gelip hastaneye glttigimiz zaman,arkadasim hastaneye 4 cm aciklikla gidince pit diye dogurdu valla
Elvan2_ Hande123- 36+5haftalık hamileyim bende kızım defneyi bekliyorum 🥰çantam hazır bütün hazırlıklar tamam şimdi tek eksiğim kızım rabbim hepimize sağ Salim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşALLAH 🤲❤️