Bende 22 ekimde sezaryen olacağım 2. Kızımı bekliyorum çantamız hazır sayılır sadece süsler çikolata hediyelik siparişi vermedim🙈 artık hareketler sertleşti karnım sertleşiyor her ayağa kalktığımda belime sancı giriyor nefes darlığı yaşıyorum bir de sürekli tuvalet ihtiyacı duyuyorum az kaldı hamilelik güzel ama sonlara doğru bitir maçı hoca diyesi geliyo insanın 😁