Ddmyu yok canım canımı sıkıyorum perşembe ola hayrola benim sıfırken bile umudum vardı rüyamda 7 görmüştüm sonra 100leri gördüm doktorumda henüz tam yapışamamış iğnelere devam et demesi bile umut oluyor kafam rahat doktoruma güvendiğim için en azından şuan pozitif diye motive ediyorum ilk kez kan veriyormuşum gibi 😃😃😃