Mfyy sorma ben biraz sıkıntılı bir süreç yaşadım dış gebelik ihtimali vs dediler neyse günler geçti kese alttan gözüktü . Coraspirin ve progestan başladım . Bu pazartesiye kalp atışı duyarız diye gidecektik lakin geçen perşembe sabahtan kanamam başladı . Doktora gittim kese en son gittiğinden beri çok az büyümüş sağlıksız dedi . Normal doğal düşer dedi . Şu an kanamam var son iki gündür çok azalmıştı gece biraz tekrar yoğunlaştı gibi . Beta düşmüş ultrason temiz dedi ama duruma göre tekrar bi kontrole giderim . İşte yaklaşık bir ay sonra trambofili paneli istedi bide eşim ve benden kromozom testi istedi onları yaptıracağız . İnşallah bu ay güzel sağlıklı haberleri alırsın geçmiş olsun sana da 🤲🏻😊