Ddmyu Mfyy çok teşekkür ederim tam olarak dr demedikçe inanasım gelmeyecek benim ama sanırım. 🙏 akşam sendende beta sonucunun güzel haberlerini bekliyorum 🧿🤍🙏
Mfyy Ddmyu inan inan çook daha güzel günlerimiz gelecek inşallah ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ bende kendimden güzel şeyler bekliyorum ama nasip bakalımm :D
Ddmyu Mfyy ismini bilmiyorum ama Allahım bize birlikte gebelik takibi yapmayı nasip etsin diyorum o zaman 🙏🧿 akşam haberlerini bekliyorum mutlakaaa
Mfyy Ddmyu evet gidiyorum ama moralim bozuk çünkü kahverengi lekeler geliyor maalesef ya adet olcam o sökülecek artık sonucu görünce belli olacak
Ddmyu Mfyy hayır hayır öyle düşünme burada biri vardı adet oluyor zannetti kanaması falan oldu ama yerleşmeymiş iyi düşün Protestan verir belki beta ypkseldiyse hem git kontrol ettirmiş olursun 🙏 ferah tut içini
Mfyy Ddmyu yerleşme bu kdr sürer mi bilemiyorum tabi az az geliyor ama sancı yok düşük yaparken bende sancı oluyordu
Ddmyu Mfyy kişiden kişiye değişir bazılarının bir kaç gün sürüyormuş dur hemen moralini bozma yüksek tut moral çok önemli