A_r_m_i07 O1gencanne benimde Ocağın ilk haftasi doğum ama erken mi gelir diye düşünmüyor değilim 😂 az bekle kızım ocakta gel
O1gencanne A_r_m_i07 erken doğum rıskın yoksa hıc dusunme.benım var oldugu halde düşünmüom.bak dolmak uzere gunu🥰🥰
duuyqquu O1gencanne 35 haftayı bitirdik bugün 🌸 son 35gün gösteriyor uygulama ama ben nedense daha erken gelcek gibi hissediyorum hareketleri çok sert olmaya başladı bu hafta baya sancı gibi
gamzelim1 O1gencanne 70 gün oldu doğum yapalı ama burda minnoş annelerin muhabbeti hoşuma gidiyor uygulamaya devam bu yüzden 🥲😁