O1gencanne Ana senmisin yuaağğğ😂😂der gibi. Benım cocugum da aha bele olcak😂😂🙈 Bu perşembe gun alıyorum güzeller🥰 37 haftalığız.🤭💓
mavimsiiii O1gencanne kız valla uzun ya 😂😂 2 ay bi ömür bide zaten diyorlar son haflar geçmiyor inşallah sağ Salim vaktinde kucağıma alırım 💖🤭
zamaneannesi80 O1gencanne yaaa tipe bak 😂 56 gün kaldı ama sezeryan olacağı için bi 10 gün filan öne kayar diye düşünüyorum 😂
O1gencanne TeoMom olsuuuun su gibi günleeer🙈😁 bı anda kalacak 2 haftan sonra dıcen yav ne ara gectı okadar zaman😘
A_r_m_i07 O1gencanne benimde Ocağın ilk haftasi doğum ama erken mi gelir diye düşünmüyor değilim 😂 az bekle kızım ocakta gel