Ays_cskn O1gencanne 00.00 itibari ile 38+0 olucaz nasipse hala gun alamadim malesef hastanem kapandigi icin yarin hic bilmedigim bir hastaneye gidiyorum insallah gun verirler artik saglikla kavusun minnosunuza😊
O1gencanne Ays_cskn arsmzda tam 1 hafta var bızde bugun 37 olduk🥰🫢 gun verır yaa hatta bı kaç gune yaparsn doğum😘💖
mavimsiiii O1gencanne kız valla uzun ya 😂😂 2 ay bi ömür bide zaten diyorlar son haflar geçmiyor inşallah sağ Salim vaktinde kucağıma alırım 💖🤭
O1gencanne bayanelaa canım bısı sorcam kaburga ağrısı oluyormu sende? Bugun uyandım sağ tarafım göğüs kafesım cok ağrıyordu.hala da aynı.sankı kemıklerım bırbırne gecmıs zorluo benı.
Ays_cskn O1gencanne canim yeni bir hastaneye gittim bugun yarin anesteziye gidicem nasipse onay alirsam gun vercekler cok sukur suan 38+0 im son haftam diyebilirz insallah😊
minik_koala_ve_annesi O1gencanne yani aslinda simdi geldim kontrole ama gunu normalde cuma verecekti bu gun verir mi bilmiyorum😇