TeoMom burcuyilmaz_19 Çok değil ya kibar bir oğluşum var annesini yumuşak yumuşak tekmeliyor😅 bel ağrısı da henüz başlamadı karnım çok büyümedi belki ondandır sizde durumlar nasıl
burcuyilmaz_19 girl_boy_annesi çok geçmiş olsun sıcak tutun kendinizi bende direniyorum günlerdir ama boğazlarım yanıyor çalışıyorum sabahları çok üşüyorum inşallah hasta olmadan bende atlatırım
girl_boy_annesi burcuyilmaz_19 Rabbim Şafi ismi ile şifa versin hepimize çabuk atlatalım inşallah 🤲🏼🥰
burcuyilmaz_19 ftmdyn22 haha aynıyız benimde ilk gebelik doğum korkusu sardı açılmam var 1 cm kadar 24 haftadan beri korkuyorum pat diye dogurcam diye valla 😁😁
burcuyilmaz_19 ftmdyn22 haha aynıyız benimde ilk gebelik doğum korkusu sardı açılmam var 1 cm kadar 24 haftadan beri korkuyorum pat diye dogurcam diye valla 😁😁
burcuyilmaz_19 Deletedmom_8 Bende merak ediyorum kızım çok hareketli hic uyumuyoruz nerdeyse inşallah doguncada bu kadar hareketli bie çocuk olmaz 😁
Zumraninannesi06 burcuyilmaz_19 son 71 :) Aralık 3 dedi doktorum ama erken gelmezse ve geç gelmezse şuan için böyle😅
burcuyilmaz_19 NurrrH kızlar erken gelir erkek gününü doldurur siye biliyorum ama inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah’ım 🙏
Zumraninannesi06 Annesininportakali53 bende de kasım sonu aralık başı, göbüşte oluşunu özleyeceğiz evet ama kollarımda olmasını daha çok tercih ederim 😍😍 sabırsızlanıyorum bizim bebişlerin şafak aynı 🥳
burcuyilmaz_19 Zumraninannesi06 ben hiç ozlemeyecwgim valla 😁 bu hamilelik bitirdi beni yarım hissediyorum kendini kramlar ağrılar sancılar 😁 ikincimi bidaha yok diyorum 😁
glsmsengl Zumraninannesi06 annesininportakalının yorumlarını gördükçe çok mutlu oluyorum. Son adet tarihim 27 şubat. Aynı duyguları aynı dönemde hissedip gün saymak çok hoş. Bebeklerimiz sağlıkla gelsinler inşallah. 🐣😍 #şafak 69
Annesininportakali53 Zumraninannesi06 yaaa inşallah beraber güzel doğum hikayelerimizi yazmakta nasip olur🤰🏻☺️
InsaneGirl Son 87 kaldı prensesim bugun biraz korkuttu ama onun haricinde iyi gidiyo cok sukür hayırlısıyla gelsin artık şu aralık 🥰
burcuyilmaz_19 12Kbra12_ sizide sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 bizimkide önden gidiyor biraz daha şimdiden 1 cm açılmam var 24 haftadan beri hemde ama ilerlemedi bizimkide ne zaman gelir Allah biliyoe korkutuyor sürekli aşağıda hissediyorum
burcuyilmaz_19 Zeynepkaradaban Medicana bundan 3 4 ay önce 12 demişti manisadaki doktorum çınarlı var sanırım 7 8 bin civarı
Zumraninannesi06 burcuyilmaz_19 öyle deme kızzz, bende diyince eşim kızıyor Allah’ın gücüne gider deme etme diye 🤦🏻♀️😅 bunlar cokkk tatlısss şeyler hemen anne olmak istiyorum hemennn doğurmakkk vaktinde gelsin ama zaman çabuk gecsinnnn🥳😍♥️